Remo Uherek
Ayom Gründer
Was effektiv geschehen wird, kann nur die Zeit zeigen. Fakt ist: Sowohl für Erfolge als auch für Misserfolge kann man genügend Beispiele in der Geschichte finden, sodass es sinnlos ist, sich darüber zu streiten.
Einen sehr schönen Kommentar hat Thomas Gad (Branding-Berater von openBC) zu diesem Thema geschrieben:
QUOTE Changing names are always a traumatic process for everyone that has got attatched to a name somehow. I have helped companies do it so many times in my 20+ years of branding experience. Everytime the same things happens, first the new name feels akward, then it becomes OK, and then finally loved even by those who first were not enthusiastic. Maybe openBC is an exeption. I doubt it…since XING from my professional experience is a really great and differentiating name.
http://blog.openbc.com/2006/09/ooops.html#comment-22856721
Vielleicht erkennt ja der eine oder andere in diesem Kommentar seine Gefühle bei unserem damaligen Namenswechsel zu Ayom ;-).
Einen sehr schönen Kommentar hat Thomas Gad (Branding-Berater von openBC) zu diesem Thema geschrieben:
QUOTE Changing names are always a traumatic process for everyone that has got attatched to a name somehow. I have helped companies do it so many times in my 20+ years of branding experience. Everytime the same things happens, first the new name feels akward, then it becomes OK, and then finally loved even by those who first were not enthusiastic. Maybe openBC is an exeption. I doubt it…since XING from my professional experience is a really great and differentiating name.
http://blog.openbc.com/2006/09/ooops.html#comment-22856721
Vielleicht erkennt ja der eine oder andere in diesem Kommentar seine Gefühle bei unserem damaligen Namenswechsel zu Ayom ;-).